Kisah Hujung Minggu

Assalamulaikum
Selamat berhujung minggu..
^_^

haahh!!hujung minggu yang sangat memenatkan..apa-apa pon sabtu lepas final BI dah lepas..lega..sebenarnya minggu ni..rumah sewa aku dikunjngi oleh tetamu..kawan-kawan si Akbar..budak-budak senior softball Politeknik Seberang Perai..tumpang duduk sebab ada game friendly dengan bebudak junior..start pagi sabtuaku amek final..balik final tengok game budak softball..hujan plak petang tu siap lebat lagi..walaupun aku xmain dengan aku-aku sekali basah..support..lagipon aku kan penyokong paling setia..huhu...tambah-tambah akbar ada lagi setia..sanggup basah lagi u dalam hujan..haha..

Nama team softball ni SCORPIO..




 Junior team



 Cik Aziz




Akbar.. hitam sungguh kan!!

 



dah habis ja bermandi hujan..pukul 7 balik pegi pasar malam plak dengan bebudak sofball..pastu balik umah rehat-rehat kuar plak..sewa keta kot..sebab tak ada transpot..dalam tak ada duet pon collect-collect la sorang siket..huhu..ingat nak pegi karoke..tapi tau jala malam minggu..penuh..so tengok wayang ja la,,..yang tinggal cuma movie jam 12.55 malam...adoyaiii..lepakla lagi dua jam..huhuhh..sampai sengguk-sengguk tunggu...yang penting wayer dengn kam tidor dalam wayang..apa daa!!


 sambil menyelam minum airr...
sambil hang out kita dating-dating kali..hehe





 kanak-kanak riang..




Si Gadis
Aku,ika,wayer and kam




 serius memang letih sangat..habis movie dalam kul 2 lebih..balik umah perghh pengsan tros..pastu esok pagi bangun bawak wayer pegi swimming plak..







huaaaaaa..dan sekarang gua nak tidor..daa//assalamulaikum..bubye... ^_^
LETIH!!!!
ZZZzzzzzzzzzzz!!!!!!!!








No comments: