Fasilitator (Kolej Komuniti Perak)

Assalamulaikum

Kali ni aku jaga peserta dari kolej komuniti perak...tak ada apa yang nak dicita sangat..
aku rasa gambar peserta tak banyak sangat..gambar fasi ngn instraktor dia ja yang lebih..haha...
enjoy the picture

Fasilitator yang telah diimport khas dari pasaran...wahahaha

Aktiviti Rafting...

Sampai ja first day kami buat aktiviti berakit...masa untuk hitamkan muka..wahaha..tapi nasib baik hujan..syokk woo..berenang-renang dalam laut waktu ujan..tarik rakit..tolak rakit...


wahhhh..kalah kamera DLSR ni...guna nokia C6 ja..haha


SECOND DAY
 pas berakit aktiviti explorace...gambo tak ada..sebab peserta lari sana sini..tak sompat nak kojar....PAS EXPLORACE TROS SAMBUNG AKTIVITI SURVIVAL..KIRA SEKALI LA TUH...KENA MASAK MAKAN TENGAHARI SENDIRI....




Petang plak kami pegi melawat keliling Pulau
Melawat sangkar ikan,Jambatan kedua Pulau Pinang,pusing pulau


Anak buah waa...(mood : perasan)



Tapak jambatan Pulau Pinang YANG KEDUA

SANGKAR IKAN

IKAN KERAPU..BOSAR  OOO..

GAMBAR-GAMBAR KAT BAWAH NI SEMUA MERAPU MERABAN DARI KAMI..HAHA









 Aktiviti jungle treking




 aku tak bawak kasut..tobat tak mo dah treking pakai kasut kerok2...terkangkang2 aku dngan sahabatku..hahaha






AKTIVITI REPILING..demo dari ustaz




 kelas...



 buroknya muka aku..wahaha..demo2








Gambar kenangan bersama peserta




 tangkap gambar sekepinh dulu..sekepinh ka..aku rasa dh berkeping2...huhu






yee nak balik sudahhh 




yang ni yang penting..tak sah kalau pegi pulau aman tak pekena mee udang..murah saja RM6.00.. :)


AKU SENANG HATI KERJA KAT PULAU AMAN
HATI AKU BAHAGIA....
AKU SAYANG MANAGER AKU
CIK FAIZAL JULIET
NAMPAK JA DIA
NAMPAK DUET...
WAHAHAHAHA

2 comments:

Cik Clara said...

teringat detik-detik t'kangkang!
waaahahaha... malu cheq !

k.ngah said...

hahaha..aku pon xkan lupa..haha